|
forum kasjerów lotniczych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jadu
AIRBUS 380
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: somewhere over Cracow' rainbow
|
Wysłany: Wto 18:50, 18 Gru 2007 Temat postu: Re: Zasady akceptacji kalkulacji taryf publikowanych w AMA |
|
|
agapbpkielce napisał: | - jak mam zatem sprawdzać ową "lokalną politykę linii lotniczej" ? wygląda na to, że większość pracy jaką wykonujemy jako kasjerzy lotniczy robimy jakby z "zamkniętymi oczami", które otwierają nam się szeroko za pomocą not ADM |
Śmiem się z Tobą zgodzić !!!!
co najgorsze w takim układzie agent jest GURU dla każdej linii, bo na każdym kroku on jest winny za błędy a z całej IATA mamy tylko i wyłącznie resolucje 850 którą nie każda linia honoruje,
załamka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kertoip
ATR 52
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:56, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko. Jestem po kursie podstawowym i jeszcze nie umie takich rzeczy ale chcialel sie zorientowac czy tak to sie robi. Przykladowo mamy dwie osoby na jednej rezerwacji ze zrealizowanym pierwszym odcinkiem podrózy. Gdy jedna osobe chce sobie przelozyc date powrotu robimy wtedy SP1 EF i wprowadzamy nowe segmenty dla tego pasazera ktory chce przelozyc powrot? Tzn chodzi mi o to czy poprostu kasujemy stare za pomoca xe i poporstu pobieramy nowe czy robimy to w jakis inny sposob? Z gory dzieki za odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peniek242
AIRBUS 380
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 10:58, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
kertoip napisał: | Mam pytanko. Jestem po kursie podstawowym i jeszcze nie umie takich rzeczy ale chcialel sie zorientowac czy tak to sie robi. Przykladowo mamy dwie osoby na jednej rezerwacji ze zrealizowanym pierwszym odcinkiem podrózy. Gdy jedna osobe chce sobie przelozyc date powrotu robimy wtedy SP1 EF i wprowadzamy nowe segmenty dla tego pasazera ktory chce przelozyc powrot? Tzn chodzi mi o to czy poprostu kasujemy stare za pomoca xe i poporstu pobieramy nowe czy robimy to w jakis inny sposob? Z gory dzieki za odpowiedz |
Lepiej będzie jak "odsplitujesz" osobę, której nie zmieniasz żeby zachować oryginalny nr rez. przy osobie zmienianej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzejk
BOEING 747
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: skadinad
|
Wysłany: Czw 12:29, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
tak najlepiej najpierw split potem dopiero cos zmieniaj
a i chyba w przypadku LO bylo tak ze jak wprowadzisz nowe segmenty i xcnl stare to ci LO rewaliduje tkt z automatu, ale i tak musisz do przepisac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|