Forum forum kasjerów lotniczych Strona Główna forum kasjerów lotniczych

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

etix'y AMA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum kasjerów lotniczych Strona Główna -> CRS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e-piotrek
AIRBUS 380



Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 19:56, 14 Cze 2007    Temat postu: etix'y AMA

Od jakiegos czasu zdarzaja sie u nas 30-90min przestoje w druku etixow. Zazwyczaj w poznej porze lunchu. Nie chodzi o "odswiezanie proprintera" czy inne zabawy. Czy to jakias nasza ulomnosc czy nowa swiecka tradycja na calym rynku ?

PS niech ktos napisze, ze slyszal, ze LO w koncu dogadal sie z AMA by zmieniac nazwisko w etixach i trwaja szeroko zakrojone testy, obciazajace az tak bardzo system Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ASZAQ
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 1093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tu i tam

PostWysłany: Czw 22:46, 14 Cze 2007    Temat postu:

To system dba o nasze zdrowie. Regularne posiłki, zdrowe odżywianie, dużo warzyw mniej kawy i innych doplaczy.

Zyjemy w Matrixie on nami steruje
Trzeba szanować swoją pracę. Klienci poczekają przecież . Laughing
Przecież bez biletu i tak nie polecą .

Aszaq


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jadu
AIRBUS 380



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: somewhere over Cracow' rainbow

PostWysłany: Czw 22:48, 14 Cze 2007    Temat postu:

heja
zastoje raczej nie,
za to normalny et drukuje sie czasami na 4 kartkach, z czego na 1 jest sam bilet, na 2 nic, na 3 tylko sam napis "strona 2/2" i na 4 kartce audit

taka sama sytuacja przy kilku osobach i dodatkowo płacących kartą nie jest wcale oszczędnością .....

PS nie napiszę Ci bo nic nie slyszalem, ze LO w koncu dogadal sie z AMA by zmieniac nazwisko w etixach i trwaja szeroko zakrojone testy, obciazajace az tak bardzo system Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e-piotrek
AIRBUS 380



Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 23:18, 14 Cze 2007    Temat postu:

no nie ! teraz to mnie zalamaliscie ! to musi wiec byc jakis niecny sabotaz konkurencji ! Wesoly a ja tu tak otwarcie o problemach... Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Avalancha
AIRBUS 380



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:00, 18 Cze 2007    Temat postu:

E-Piotrze nietylko Tobie sie przestoje trafiają ale co tam.
W sprawie oszczędnosci przy Etixach to nie zgodze sie z przedmowca liniom jest taniej A4 agent sobie sam kupuje Mruga wiec oszczędnosci z ich pkt widzenia są oczywiste. Fakt drukowania 2/2 jest dla mnie fenomenem i tak sobie mysle ze najgorszym przypadkiem jest LX na 4 segmentach , min 2 os w PNR platny CC hi hi hi to jest dopiero "papierożerca"/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e-piotrek
AIRBUS 380



Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 19:55, 18 Cze 2007    Temat postu: LX

No to zes mnie pocieszyl. Zaniecham wiec wnikliwego sledztwa w tej materii Wesoly

Co do LX to zupelnie nie rozumiem dlaczego az tak wnikliwie informuja (predzej na IEP niz ITR) o:
- operating carrier
- crew
- cockpit crew (to pewnie po 9/11) Wesoly
- aircraft owner (troche przesadzaja na code-share z LO bo cholera wie kto jest wlascicielem maszyn ILFC?)
Ale skoro mozna sobie popatrzec na LX (czy KL) ile wiaza dusz na pokladzie to mi to nie przeszkadza... Smiesza mnie powody niektorych opoznien Wesoly

W sumie wole opoznienia w druku Etix niz papiery na LO do SVO czy KBP... bez komentarza... zenada.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum kasjerów lotniczych Strona Główna -> CRS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin