|
forum kasjerów lotniczych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ASZAQ
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 1093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tu i tam
|
Wysłany: Pią 20:49, 04 Paź 2013 Temat postu: Zaskoczona obsługa |
|
|
Jakiś czas temu, autentyczna wypowiedź po przylocie samolotu na trasie KRK-WAW. Po dokołowaniu do miejsca parkingowego przedłużało się oczekiwanie na obsługę i autobus. Po 20 minutach pasażerowie usłyszeli komunikat:
- Mówi Kapitan. Chciałbym Państwa przeprosić za opóźnienie. Przylot naszego samolotu zaskoczył obsługę naziemną lotniska. Oceniam, że za około 10 minut zostaną Państwo przewiezieni do terminalu. Dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borysiowy
EMBRAER
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Czw 9:57, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Hehe, ja miałem kiedyś bardzo podobnie, z tym, że cała sprawa naprawdę wyglądała jak zaskoczenie dla obsługi lotniska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alekpoz
EMBRAER
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: POZNAN
|
Wysłany: Sob 20:34, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
A słyszeliście już o "pobiorach lotniskowych" w nowym helpdesku Lufthansy (infolinia PPB)?
I ta prześmieszna polsko-brzmiąca lwowsko-zaciągająca zapowiedź
Dla nieświadomych - "pobiory lotniskowe" opłaca się kartą kredytową, jako dodatek do punktów pobranych z konta PPB klienta.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|