|
forum kasjerów lotniczych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ASZAQ
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 1093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tu i tam
|
Wysłany: Pią 14:29, 14 Wrz 2018 Temat postu: Systemy hotelowe |
|
|
Witajcie .
podzielcie się swoimi doświadczeniami ze współpracy z systemami hotelowymi takimi jak :
merigo.com.pl
tripnet.pl
hotelston.com
horse21.com
czy inne jakie znacie i z jakich uslug korzystacie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ASZAQ dnia Czw 15:23, 25 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ASZAQ
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 1093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tu i tam
|
Wysłany: Pon 14:01, 17 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Założyłem ten temat, aby się dowiedzieć o Waszych prefererencjach.
Ja przez długi czas korzystałem ze merigo. Zawsze współpraca dobrze się układała jednak ostatnio strasznie długo czekam na potwierdzenie hotelu, czy nawet o informację, że pokoju się nie da potwierdzić.
Horse21 jak dla mnie szybciej działa i albo potwierdza jak jest miejsce, a jak nie ma to od razu wiadomo, że nie potwierdzą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ASZAQ dnia Wto 11:26, 18 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmmc
BOEING 767-300
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 11:36, 18 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Znacie Ratehawk.com ?
dla mnie są najlepsi.
Mają super ofertowanie , które można szybko przesłać do klienta z doliczoną naszą prowizją.
System działa szybko , vouchery dostępne są od razu po rezerwacji.
Można płacić kartą albo standardowo przelewem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Balbinka
ATR 72
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:41, 10 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Ratehawk jest ostatnio bardzo dobry, chociaż robią rezerwację przez podwykonawców i zdarzyło się raz, że płatność w hotelu się nie potwierdziła. Ale trochę czasu na telefonie i support załatwił tę płatność od siebie, więc doświadczenie pozytywne.
Alternatywnie używam Hotelston.com, też dobre ceny i płatność z natychmiastowym voucherem, tylko nie ma ofertowania i zdarza się, że w momencie robienia rezerwacji cena się nie potwierdza, tylko wskakuje na wyższy poziom. Ale to tak rzadkie, że nie zamierzam rezygnować.
Merigo - w porównaniu z tymi dwoma - potrafi być 20-40 EUR droższe, więc używam jak już nie mam wyjścia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman
BOEING 747
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: między niebem a ziemią
|
Wysłany: Pią 17:35, 12 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
korzystacie z Conso i Tripnetu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
irekj
NIELOT
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:59, 04 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Witam,
Czy macie jakieś info o bankructwie VanillaTours? Dostaliśmy jeden mail od AIC z taką informacją ale nie ma więcej żadnych informacji na ten temat. Ktoś może wie coś więcej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ASZAQ
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 1093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tu i tam
|
Wysłany: Śro 11:22, 13 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Ciekawy artukul pojawil sie o wyszukiwarce hoteli na google.
Zrodlo :
[link widoczny dla zalogowanych]
W ciągu zaledwie kilku miesięcy zagrożenie Google związane z rezerwowaniem podróży jest jeszcze większe. Rzeczywiście, Skift powiedział, że nowa wyszukiwarka hoteli Google w październiku ubiegłego roku stanowi większe zagrożenie dla rezerwujących rywali. Teraz gigant technologiczny dodał pełnoprawną stronę docelową dla hoteli, bez większych fanfarów, i ma potencjalne implikacje dla stron rezerwacyjnych, a także Airbnb, na wzór tego, co zrobiło ze swoimi już bardzo popularnymi lotami Google.
Richard Holden, wiceprezes Google ds. Zarządzania produktami, podróże, pisał o nowych funkcjach w Google Flights and Hotels na blogu opublikowanym pod koniec ubiegłego tygodnia i po cichu wpadł w rozwój, na który czekaliśmy już od około roku. pełnoprawna strona dla witryny wyszukiwania meta i wyszukiwarki.
Gdy użytkownicy udają się na stronę hotelu Google i wybierają hotel, przycisk „Zarezerwuj pokój” jest bardzo widoczny. Gdy użytkownik wybiera jedno z internetowych biur podróży lub innych reklamodawców metasearch, podróżnik przechodzi do strony trzeciej w celu rezerwacji. Ale często istnieje możliwość rezerwacji bezpośrednio w Google dla Travelocity lub Agoda, na przykład.
We wcześniejszym blogu Eric Zimmerman, dyrektor Google ds. Zarządzania produktami turystycznymi, powiedział: „Zmieniamy sposób, w jaki nasze wyszukiwanie hoteli działa na smartfonach, aby pomóc użytkownikom w badaniu opcji i podejmowaniu decyzji na najmniejszych ekranach. Nowe funkcje wyszukiwania w hotelach obejmują lepsze filtrowanie cen, łatwiejsze do znalezienia informacje o udogodnieniach i możliwość dokonywania rezerwacji bezpośrednio w Google. ”
Jeśli więc udajesz się do Miami pod koniec marca, a do wyszukiwania jest ponad 300 wyników hoteli, możesz teraz znaleźć odpowiedni hotel na swoją podróż, stosując nowy filtr „Oferty”. Ten filtr, powiedział Holden, „używa uczenia maszynowego do wyróżniania hoteli, w których jeden lub więcej naszych partnerów oferuje stawki znacznie niższe niż zwykła cena za ten hotel lub podobne hotele w pobliżu”.
COME HEAR GOOGLE’S RICHARD HOLDEN MÓWI W SKIFT FORUM ASIA
Reklamy tych partnerów przynoszą dolary dla Google. Jako wyszukiwarka podróży Google już znajduje się pod silną presją kontrolowania sposobu, w jaki firmy uzyskują dostęp do klientów online w Stanach Zjednoczonych - a teraz potencjalnie w regionie Azji i Pacyfiku - z firmami opłakującymi miliony, które musiały wydać na reklamę w Google.
BUŁKA Z MASŁEM
Na przykład, nasze poszukiwania z Bangkoku na trzydniowy pobyt dla dwóch osób w Singapurze od 28 do 31 marca odbywają się po prostu poprzez zwiększenie skali budżetu od zera do ponad 240 dolarów. Z budżetem w wysokości 150 USD wyszukiwarka produkuje 348 hoteli. Skorzystaj z filtru „Oferty”, który zmniejszy się do 12 hoteli. Na samym szczycie znajduje się Hotel Clover, który za 79 - 23 procent mniej niż zwykle, Google twierdzi, że jest w budżecie. Kliknij na nią, przeczytaj recenzje i zobacz zdjęcia od odwiedzających i nieruchomości. Użytkownicy mogą tam dokonać rezerwacji bez opuszczania strony, wybierając reklamy z Hotel Clover, Expedia Tajlandia, Booking.com, Hotels.com, Agoda, FindHotel, Trip.com, Wotif.com, Amoma.com i Otel.com. Amoma oferuje najniższą stawkę 79 USD, a najwyższa - 95 USD.
Ogólnie rzecz biorąc, jest to łatwe, intuicyjne i szybkie.
Na komputerach klienci mogą również wybrać hotel w dogodnej lokalizacji i w pobliżu odpowiednich punktów orientacyjnych, korzystając z Google Maps. Wpisz „Hotele w pobliżu Marina Bay Sands Singapore”, a pojawi się kilka opcji hotelowych i ich ceny, a także odległości piesze i odległości do interesujących miejsc.
Na niektórych rynkach dostępna jest teraz karta lotów, więc klienci, którzy zarezerwowali hotele, mogą po prostu przejść do rezerwacji lotów i odwrotnie.
Nowością w lotach jest filtr cen, pomagający klientom odkrywać na mapie świata w Google Flights wszystkie miejsca docelowe, do których mogą latać, w oparciu o ich budżet. Powiedzmy, że osoba w San Francisco ma 150 dolarów do wydania na lot. Ustawiając filtr cen na pulpicie na ten limit, użytkownik zobaczy tylko te cele, do których może latać w tym zakresie.
Gdy użytkownik zdecyduje się na miejsce docelowe i zacznie szukać lotów, użytkownik zobaczy wgląd w cenę dla większości podróży, funkcję wcześniej dostępną dla dat świątecznych w zeszłym roku. Pokazuje, czy ceny, które widzi użytkownik w przypadku lotów, są wysokie, typowe lub niskie w porównaniu z cenami, które zwykle można znaleźć. Poinformuje również użytkowników, czy cena nie będzie niższa, czy też wkrótce wzrośnie, aby pomóc im zdecydować, kiedy zarezerwować.
Ale Ross Veitch, dyrektor generalny i współzałożyciel Wego, nie jest pod wrażeniem.
Veitch powiedział Skift: „Podstawowa idea wydobycia historycznych cen linii lotniczych, aby pomóc użytkownikom dowiedzieć się, kiedy zarezerwować, została zapoczątkowana przez Farecast około dekady temu, zanim zostały nabyte przez Microsoft i zintegrowane z Bing Travel. Problem z tą koncepcją polega na tym, że z bardzo nielicznymi wyjątkami odpowiedź na pytanie: „Czy powinienem zarezerwować teraz mój bilet lotniczy lub czekać” jest zawsze „Powinieneś zarezerwować ASAP, ponieważ cena tylko się zwiększy, im dłużej ją opuścisz!” wynika to ze sposobu, w jaki większość linii lotniczych stosuje zarządzanie przychodami.
„Na planecie jest bardzo mało par miejskich, gdzie cena staje się tańsza, im później ją opuścisz, przynajmniej nie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ASZAQ dnia Śro 11:27, 13 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ASZAQ
Administrator
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 1093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tu i tam
|
Wysłany: Wto 11:18, 17 Wrz 2019 Temat postu: Amoma.com |
|
|
Korzystaliscie z serwisu Amoma.com?
Mi jakos ten system nie byl znany, a ponoc byl 3 na swiecie.
Wlasnie oglosil bankructwo.
Za Onet.pl:
Amoma.com był trzecim serwisem służącym do rezerwacji miejsc w hotelach na całym świecie. Klientów kusił dużymi zniżkami, oferował pokoje w 230 tysiącach hotelach, pensjonatach, hostelach i podobnych miejscach w 200 krajach. Tak było do soboty, kiedy to serwis ogłosił bankructwo i upadłość. Wielu jego klientów, w tym z Polski, ma teraz poważne problemy.
Calosc :
[link widoczny dla zalogowanych]
Nasuwa sie od razu pytanie, jak sie ustrzec przed kolejnymi bankructwami?
Podzielcie sie informacjami, jak to robicie.
Pozdrawiam
Aszaq
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Avalancha
AIRBUS 380
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:04, 03 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
A może jakieś informacje o Expedia i TBO ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris
BOEING 767-300
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mikrosystem
|
Wysłany: Śro 21:02, 03 Lip 2024 Temat postu: Re: TBO |
|
|
Sygnalizuję, że z inicjatywy TBO stworzyliśmy interfejs umożliwiający automatyczne pobieranie danych z tego systemu do eKNF.
Biura zainteresowane włączeniem automatycznego przesyłania danych z TBO do eKNF prosimy o kontakt: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|